האמת היא שהייתה תקופה של ירידות. פחות מיילים נפתחו. אבל זה לא קרה בגלל בעיה טכנית כלשהי… זה פשוט עניין של מספרים.
והמספרים אומרים שכמות המיילים שאנשים מקבלים נמצא בעלייה מתמדת (פחות או יותר 150 מיילים ביום)… והם פשוט לא מספיקים לפתוח את רובם…
למרות זאת, בשנים האחרונות המגמה התהפכה.
פתיחת המיילים ללא ספק בעלייה.
רק בשנת 2022, הממוצע עומד על 21.5% פתיחה (עלייה של 3.5% מהשנה שעברה).
הנה המדדים לשנת 2022 בחלוקה לענפים ע״פ האתר של campaignmonitor דוט קום (שימו לב כי בזכות הערך שאנו נותנים לקהל, הענף בו רובנו ממוקמים הוא ״Education״ והוא הגבוהה מכולם ועומד על ממוצע של 28.5% פתיחה):
אבל,
מה יקרה אם המיילים שלך באמת יהיו מעניינים יותר?
מה יקרה אם הקהל שלך ירצה לקבל את המיילים שלך?
האם הם לא יפתחו יותר את המיילים שלך?
האם הם לא יקליקו יותר?
התשובה היא כן מוחלט! והנה דוגמא:
בתמונה זו אתם רואים התוצאות של קמפיין הפולואפ העיקרי בחשבון הדיוור שלי מהחודש האחרון.
בריבוע האדום ניתן לראות בבירור שנפתחו 2,109 מיילים מתוך 2,769 מיילים שנשלחו בקמפיין.
76.36% פתיחה!
שזה פי 2.7 מהממוצע הכי גבוהה בשוק 🙂
ומתוך אותם 2,109 מיילים שנפתחו, הקליקו על קישורים 734 פעמים.
כלומר 34.8% הקלקה.
פי 8 מהממוצע הכי גבוהה בשוק
ובסופו של דבר…
תואמו איתי מעל 30 שיחות מכירה בחודש זה. כולן שיחות חמות. כלומר 3.95% שיחות שהושלמו רק בחודש זה.
אז, עזבו אותי ואל תשלחו לי ווטסאפ 🙂
כי מיילים 100% עובדים!
והם עובדים טוב יותר מכל דבר אחר שעשיתי בעסק שלי!
אז, אם תרצו להבין איך עושים את זה…
איך יוצרים מערכת פולואפ מקצועית שמשדרת מיילים יומיים איכותיים ובאמת סוגרת שיחות עם לקוחות פוטנציאליים חמים?
יצרתי עבורכם מדריך שעונה לשם ״הגורם המכפיל״ כדי להראות לכם איך עושים את זה ומה כותבים במיילים.