המחשבון עוזר להם ב-2 אתגרים מהותיים:
אתגר #1.. חיסכון אדיר בזמן
בדיקה והתאמה של קמפיינים לוקחים לנצח.
אסביר, רוב האנשים מתייחסים לחשבון המודעות שלהם כאל למסחר יומי בבורסה, הם נכנסים לחשבון המודעות שלהם יום יום, מדליקים, מכבים, משכפלים ומשנים שם כל מיני דברים… שלא באמת תורמים! הם עושים זאת כי הם מנחשים ולרוב ואין להם את היעדים ומספרים מראש כמו שיכולים להיות לך.
אתגר #2.. לנצח את ההיבט ההימורי
של הפרסום הממומן.
מסע הפרסום יכול בקלות להפוך להימור כאשר מתחילים לפרסם בלי אסטרטגיה ובלי מספרים. תאמינו לי שראיתי הרבה יותר מדי בעלי עסקים שמריצים קמפיינים כמו מהמרים… אסור להמר, גם פייסבוק ממש לא מעוניין בזה ולבטח לא מחפש את התרומות שלך!
הפרסום עובד כשעושים את זה עם אסטרטגיה ומספרים. והיום אני רוצה לתת לך את שניהם. כלומר לתת לך את המחשבון החדש הזה וגם להסביר לך איך להשתמש בו וליישם את כל זה…
אז, יש לי שאלה אחת בשבילך…
רוצה לשנות את חוקי המשחק?
להפסיק לבזבז את הזמן ולהפוך הימור למשחק מכור…