זה תלוי בשוק שלך
החדשות הטובות הן שאנו רואים סטנדרט מסויים. ולא, המחיר לא באמת עלה בשנה האחרונה כפי שהרבה אומרים… אז מהו הסטנדרט הזה?
קהל BTB (קהל עסקי): מחיר טוב לליד הוא 20 ₪. זהו מחיר הליד הממוצע שאתם אמורים לשאוף אליו. כמובן שאפשר לשפר את זה (ראו תמונה)…
קהל BTC (קהל פרטי): מחיר טוב לליד הוא 10 ₪. בתחומים מסוימים בשוק הזה אנו גם רואים לידים בפחות משקל. אז ברור כשמש שאפשר לשפר גם את זה…
זה תלוי במסרים שלך
המסר שלך חייב לדבר באופן ישיר לאתגרים, בעיות, רצונות וחלומות של הלקוח שלך אחרת כל מה שנעשה לא באמת יעבוד. המסר גם חייב לשרת את המוצר שלך, כלומר אנחנו רוצים לעזור להם לפתור בעיה הקשורה למוצר.
ולא פחות חשוב, המסר שלך חייב להיות עקבי בתהליך שלך, כלומר בפוסטים שלך, בדף ההרשמה והתודה.
זה תלוי במחיר לקליק
כן, אבל לא באמת צריכים להתייחס לזה כי אם תשמרו על תהליך עקבי כפי שתיארתי מקודם, כנראה שיחסי ההמרה שלכם יעמדו על 50% קליק לליד (ראו תמונה)…
זה תלוי ביצירת לידים חמים
ממש לא! כל ליד (שמגיע משיווק) בתחילת דרכו הוא ליד קר… כי המציאות היא, שלאף אחד אין זמן, כולם עסוקים מדי, מוסחי דעת מדי. אנחנו ממש לא מעניינים אותם וגרוע מכך, גם מה שיש לנו להציע – כלל לא מעניין אותם.
לכן ליד הוא קר, ותפקידינו לחמם אותו ולהפוך אותו ללקוח פוטנציאלי לוהט. אבל זה כבר סיפור לפוסט אחר 🙂