בשיווק דיגיטלי יש כלל העונה לשם קיבינימט. מה זה אומר, קיבינימט? אנסה להסביר את זה כאן.
רק לפני שנתחיל אומר,
אם מעניין אותך להבין כיצד להגדיל את הכנסות העסק שלך במהירות ולמכור מוצרים בקלות, פשוט הירשם להדרכה החינמית כאן.
לעיניננו,
שמעת על עקרון פארטו?
המכונה גם כלל 80/20?
פארטו (Pareto) נקרא על שם הכלכלן האיטלקי וילפרדו פארטו, שבשנת 1906 מצא כי 80% מהאדמות באיטליה היו בבעלות 20% מהאוכלוסייה.
העיקרון קובע כי ברוב המכריע של האירועים, בערך 80% מההשפעות מגיעות מ -20% מהגורמים – והוא כמובן צמח והפך לכלל אצבע נפוץ בעולם העסקים כיום.
עיקרון זה גם משמש אותנו במכירות. רק בהגזמה.
כאשר 90% עד 95% מהמכירות מגיעות מ – 5% עד 10% מהאנשים.
ולכן השאלה היא:
כיצד נגדיל את המכירות מבלי להגדיל את תקציב השיווק?
או במילים אחרות, כיצד נוכל להשפיע (לטובתינו) על המשוואה הזאת?
ולשם כך נחזור לקיבינימט שלנו -:)
אנחנו אומרים, קיבינימט כש…
-
- הם לא נרשמים, או
- הם נרשמים אבל לא מורידים או לא צופים,
- קיבינימט הם מעוניינים אבל לא רוכשים…
מוכר לך?
נראה לי שהבנת את העיקרון.
הכלל הפשוט הזה אומר:
על כל קיבינימט אחד – שלח לפחות פולואפ אחד.
האמת, שלח יותר מאחד. הרבה יותר.
כי ככל שנשלח יותר – כך נמכור יותר.
שווה לנסות, לא?
אם לא אמרתי, את הפולואפ ניתן לשלוח במייל, הודעת טקסט, טלפון, על הבר או בכל מדיום אחר…
הפולואפ אחראי ללפחות 70% מהמכירות שלנו בעסק.
מדהים עד כמה שזה עובד.
לכן,
אם מעניין אותך להבין כיצד להגדיל את הכנסות העסק שלך במהירות ולמכור מוצרים בקלות? גם אם אף אחד לא שמע עליך מעולם ומבלי להסתבך…
ואם לא ציינתי, ההכשרה היא בחינם -:)